2018. már 28.

Gyors húsvéti dekoráció ötlet gyerekkel

írta: NagyMariann
Gyors húsvéti dekoráció ötlet gyerekkel

Délután befognád a gyerekeket egy kis dekoráció készítéshez? Szeretnéd, ha olcsó, gyors és mutatós darab lenne a vége? 

Én is ezt szerettem volna, ezért a következő vásárlásnál vettem egy piros kartonlapot. Milyen jó lesz ez a tojásnak! 

Otthon egy régebbi, nem használt kartonra szabad kézzel rajzoltam egy csodálatosan szép tojást. Olyan jó nagy tenyérnyit. 

img_1226.JPG

Ha nagyobbacska a gyerek, akkor akár már ő is kivághatja az alapot. Kivágás után többször átrajzoltuk a kartonra az alap segítségével a tojás formát- nálunk ez tetszett a legjobban a kisfiamnak. Összesen öt tojást rajzoltunk és vágtuk ki. 

Ha van lyukasztó, akkor gyorsabban fog menni a következő művelet: a tojásokon körbe, nagyjából szabályos időközönként lyukakat készítettünk. Ezekbe lesznek a szalagok belefűzve. Ha nincs lyukasztó, akkor elég egy + jelet vágni, azon is gyönyörűen át fog bújni a szalagunk. 

img_1227.JPG

Ha ezek megvannak, jöhet a szalag. Nekem épp zöld színű volt itthon, de bármilyen megteszi. Kicsi kézügyességgel a gyerekek is át tudják fűzni a szalagokat. Nekünk az első után elment a kedv, így kénytelen voltam én befejezni a műveletet. 

Nos a nagyja már készen van! Ha van több színű szalag, papír, vegyük elő és dekoráljuk a kartontojásokat ízlésünk szerint. 

img_1228.JPG

Én fehér papírból virágokat vágtam ki, kétféle méretben és ragasztottam fel papírragasztó segítségével. De lehet rá festeni vagy zsírkrétával rajzolni. Ragaszthatsz rá színes homokot vagy épp ami otthon van. Csak a képzeleted szab határt. 

img_1229.JPG

Készítheted kisebb méretben és felkerülhet a tojásfára is. 

Mi ezt a nagyobb méretet az ablakba tettük ki. 

img_1230.JPG

Ha van elkészített munkátok, szívesen fogadok egy fotót vagy bejegyzést róla!

 

Tetszett a bejegyzés? Oszd meg a barátaiddal is! 

 hosszu_logo.jpg

Szólj hozzá

húsvét virág környezet virágminta ünnepelünk gyerekes oldal katicásbolt