2016. már 24.

Ki vagyok én?

írta: NagyMariann
Ki vagyok én?

Nevem Nagy Mariann. 

 

Édesanya vagyok.

Társ vagyok.

Üzletasszony vagyok.

Blogger vagyok.

A sorrend sem véletlen. Életemben 2 évvel ezelőtt óriási fordulat következett be. Azóta keresem újra önmagam, ki vagyok, merre tartok? Szerencsére idén valahogy hirtelen a sötét felhők elvonultak és végre felettem is süt a nap!

Boldog vagyok és végre sikerült a mélypontból kilépni. Újra itt vagyok!

Nem csak ezért (de ugye véletlenek nincsenek!) elkezdtünk ketten a párommal egy üzletet, a Katicásboltot. Ezzel egyidőben pedig ez a blog is megszületett.

A bolt még nagyon gyerekcipőben jár... illetve gyerekruhában. Használt gyerekruhákat árulunk. Egyelőre még csekély sikerrel, de bízunk benne, hogy sokan ránktalálnak és megszeretnek bennünket!

A blogban csupa olyan dolgot írok, amely engem érdekel. Amely napi szinten aktuális. Amivel foglalkozok. 

Van itt kreatív sarok, babatár, ruhásoldal és egyéb hírek, ami anyukaként érdekel. 

Kedves olvasóm, remélem megtetszik a blogom és rendszeresen visszajársz majd hozzám!

Addig is szeretettel ölelek mindenkit!

Mariann

Szólj hozzá

én rólam