2016. júl 27.

Olcsó játék!

írta: NagyMariann
Olcsó játék!

Tejesdoboz újrahasznosítás

Rengeteg tej fogy nálunk, így rengeteg a kiürült tejes doboz. Gyűjtögetjük, külön, szelektíven és ha egy zsákkal összejött, mehet a szelektív hulladékgyűjtő konténerbe. Persze nem csak a tejes, de a gyümölcsleves TETRA PAK dobozok is ide kerülnek. Remélem Ti is így gyűjtitek!

 

Szóval ma a kisfiam olyan kis ügyes, ötletes  és kreatív volt! Elkezdett autókázni a még nem kidobott dobozokkal. 

Anyának remek ötlete támadt! Csináljunk belőle kisautót. Jupppiii!

 20160727_120427.jpg

Elővettem a megmaradt fa nyárs pálcikáimat, a külön gyűjtött kupakokból  4 db-ot, a ragasztópisztolyomat, és egy hústűt. Nem is kell sokat ragoznom, pillanatok alatt elkészült a játékautó. 20160727_122526.jpg

Legközelebb figyelnem kell, hogy a kerék azért leérjen a földre (vagy nagyobb kupak kell, vagy lejjebb kell a tengelyt fúrnom ). A fiam azért így is örült neki!


20160727_122519.jpg

Nagyon lelkes lettem az újrahasznosításos ötletemen és utánanéztem, mi mindenre jó egy kiürült doboz.

Könnyen elkészíthető, kreatív ötleteket találtam.

310.jpg

_tejesdoboz_hasznositasa2.jpgtejesdoboz12.jpeg163-414x600.jpgmilk_carton_planter.jpgtejesdoboz15.jpegtejesdoboz11.jpegtejesdoboz1.jpeg231.jpg241-600x399.jpgtejesdoboz20.jpegtejes_jargany.jpgtejesauto.jpg

 

Én a kaspókat, az írószertartót és a perselyt meg fogom még csinálni, nagyon tetszenek.

Te melyiket készíted el?

 

 

 

A fizetésed gyerekruhára megy el? Adunk pár tippet, hogy ez ne így legyen! 

 

 

 

Szólj hozzá

kreatív sarok gyerekes oldal katicásbolt szelekítv hulladékgyűjtés egészséges oldal