2016. már 03.

Esik eső csendesen...

írta: NagyMariann
Esik eső csendesen...

avagy a karton játszóház építése


Itthon vagyunk. A gyerek meg én. Kint esik az eső.

Elmennénk valahová, de program most nincs a közelben.

Csináljunk valamit! Én már tudom is! Apa hozott pár napja néhány nagy karton dobozt. 

Csináljunk karton jétszóházat, együtt a gyerekkel! Igazán jó mulatság lesz! 

Első lépésként vegyünk 2 db nagy kartont. Ha van otthon megmaradt hűtöszekrényes karton, azt is felhasználhatjuk. (A reklám szöveget kiszíneztem, nem tartozik ide.)

1_kep.jpg

 

Elsőnek a tetőt szerkesztettem meg, kicsit tovább vágtam a sarkoknál lefelé (itt kb 10-10 cm-eket) és egymásra hajtottam a két szemben lévő oldalt, mint a sátortetőnél. Aztán az oldalánál a 3szöget levágtam, és összeragasztottam. Az alsó rész füleit felhajtottam és összeragasztottam, mintegy megnövelve a magasságot.

Aztán a tetőt rácsúsztattam az alsó részre és jó alaposan összeragasztószalagoztam. Nyilván akkor működik ez a szerkesztési módszer, ha egyforma a két doboz.

sdc14316.JPG

sdc14317.JPG

 

Ha ezzel készen vagyunk, vágjuk ki az ajtót és az ablakot, tetszés szerint.sdc14318_1.JPG

 Nekünk tetszik! :D 

Csinosításként készíthetünk a maradék kartonból tetőcserepet és ki is festhetjük a kuckót.

 

 20160303_093921.jpg

 

A gyerek azóta is játszik benne, de lassan a karton megadja magát az extra igénybevételnek.

 

Mi jól szórakoztunk az elkészítése közben! 

Szólj hozzá

játszóház karton kreatív sarok karton játszóház